AdAkah Kita LUPA???????????????

AssaLAmuaLaikum..pada saPe2 yg TerBaca my blOg niH..

PAgi tadi ade Meeting denGAn my ‘Big Boss’ waLAupun die tu xlaH big Pon..heheh..MeeTing PAsAl prOgraM FAkuLti..RomBAkan seMula OrgaNisasi..hu2..Ikut yang AsaL ada Pegang JAwaTAn gak utk PgraM tu..tp afTer RomBAk n meLihatkan bebaNAn tugAs len..TuKAr dgn Orang LAin. AlhamduLillah..of Course ada Hikmah diseBAlik seTiap YAng berLAku..cuMe ade Satu PosT je xder Orang Lagi. Hopefully, Allah PermuDAhkan kerJA kami Semua.

Petang TAdi masak untUk juadaH berbuKA puasa. erm..MAsak sup Ayam..yummy2..mesTi ramaI yg Jeles.hu2.ajak saHabat2 Uc yang MusliMAt makan saMA kat Bilik…seRnok masak2 nie..xLalu dah nak MAkan makaNAn belI sIap. LagiPon, leh berLAtih utk maSa dePAn kan.hehe.

Malam PAs buka..wat la PApe yg sePatutNya..tadi saje buKAk friendstr..tgk paGe kaWAn2 kat matrik duLu..hmm.SEDIHNYA…sgT2 sedeY..daH beruBAh..dUlu janji xnak buKAk tudung..skang dah xPakai Tudung, DuLu kate dah xnak dah Tinggal solAt..skang rambut bewarNA, kuKu berkiLAt..duLu kaTa..nak BerUbah dah xNak dah Macamnie..skang dah LAin..Ya, Allah…aku kaT sini Sebok menGAjak org g proGaram IslamIk, wat ProgRAm2 kearAh kebAikan..tp, kawan2 kat MAtrik duLu aku dah xConTAct..nantI kat Akhirat Allah tanya..aPa aku nak Jawab???Napa TinggAl kawan2 dulu, Terus HAnyut??? YA, Allah..aku seBok pergi deMo..aku seBok tandatanGan memorandum2, Aku sebok g CeraMAh saNa siNI, proGram saNA sini..tp tu Untuk ape???? kenApa aku penTingKAn diRi senDiRi??Mana kawan2 Aku yang duLu..naPA xajaK mereKA..

Ya, Allah..besAr dan BAnyakk nye dosaku pada Mu pada kawan2 ku..Bagaimana..Boleh ku Tebus seGAlanyA..

KAwAn ku yang JAuh diUniverSiTi lain..hanYA dOa Mampu ku PanJAtkan..AgaR diRimu berUbah..keJAlan yang leBih dirEdhAi Allah..kawan ku..JAngan kAu sia2 kan Umur muDa ni denGAn perKAra2 yang tak BerFAedah..IngatLAh Saat keMAtian kiTa seMAkin HAmpiR..AllAh laH peNntu seGAlanYA…

KAwaNku..eNgkau MAMPu menGubahNya..MAafkan………

Leave a comment

Filed under 'diaRi seOrang KhalifaH AllAh'

Leave a Reply

